Aktorka Magdalena Różczka użyczyła swojego talentu do kolejnej, V już edycji akcji charytatywnej odkrywamy talenty marki dziecięcej Endo dla fundacji Spełnionych Marzeń. Tym samym dołączyła do grona takich artystów jak Kajah, Doda, Szymon Majewski i Przemysław Saleta, którzy odkrywali swoje talenty w poprzednich edycjach akcji.
Magdalena Różczka stworzyła hasło akcji: Razem możemy więcej i zaprojektowała wzór grafiki, który artyści Endo przenieśli na koszulki dla dzieci i dorosłych. T-shirty do kupienia są na stronie endo.pl, a całkowity zysk z ich sprzedaży (7 tys. sztuk) przekazywany jest na cel fundacji, wspierającej dzieci ze schorzeniami nowotworowymi.
Magdalena Różczka stworzyła hasło akcji: Razem możemy więcej i zaprojektowała wzór grafiki, który artyści Endo przenieśli na koszulki dla dzieci i dorosłych. T-shirty do kupienia są na stronie endo.pl, a całkowity zysk z ich sprzedaży (7 tys. sztuk) przekazywany jest na cel fundacji, wspierającej dzieci ze schorzeniami nowotworowymi.
Leczenie schorzeń nowotworowych jest długotrwałe, wyczerpujące organizm, przynoszące ból i cierpienie oraz tęsknotę za normalnym życiem... życiem, jakie powinny mieć wszystkie dzieci - pełnym uśmiechu i beztroskich zabaw. To właśnie dla nich jesteśmy każdego dnia dając im uśmiech i radość, a rodzicom wiarę i siłę do walki.- mówią Małgorzata i Tomasz Osuch, założyciele fundacji, która od blisko 13 lat pomaga dzieciom i ich bliskim w tym trudnym czasie.
Endo to wygodne ubranka dziecięce i unikatowy styl powstały dzięki talentom i zaangażowaniu polskich artystów. To naturalna więź pomiędzy słowem i obrazem, dorosłym i dzieckiem, sztuką i codziennością. Endo jako pierwsze (i przez długi czas jedyne) w Polsce ozdabiało swoje produkty napisami w języku polskim, pokazując tym samym ile emocji i skojarzeń mogą budzić w dorosłych i dzieciach pomysłowe i zaskakujące gry słowne. Oprócz wygody i funkcjonalności, Endo to przede wszystkim dziecięce ubranka tworzone z pasją i miłością.
Dlatego tak wrażliwi jesteśmy na krzywdę i niesprawiedliwy los, zwłaszcza jeśli dotyczy to dzieci. mówi Aneta Kołaszewska, twórca sukcesu marki Endo. Często pomagamy z czysto egoistycznych pobudek, chcemy czuć się lepsi i czynić świat lepszym. Osobiście dostałam od losu bardzo dużo, jestem mamą i wiem jak cudownymi istotami są dzieci. Dlatego czuję potrzebę angażowania się w akcje, które przynoszą realną korzyść dla skrzywdzonych przez los dzieci i ich bliskich. To duży przywilej mieć możliwość dzielenia się i robię to z myślą o wszystkich którzy zmagają się ze straszną chorobą mogąc korzystać ze wsparcia Fundacji Małgosi i Tomka Osuchów.
Endo jest bliskie nam wszystkim - niezależnie od wieku, miejsca, czasu i języka. Specjalnie stworzona na cel akcji charytatywnej kolekcja t-shirtów dla dzieci i dorosłych, a także body dla niemowlaków pokazują, jak ważne są takie pojęcia jak empatia, pomoc i bliskość. Świat można i należy zmieniać na lepsze! Bez względu na to, jakie poglądy wyznajemy
razem możemy więcej. Mamy nadzieję że akcja przyniesie choć trochę pomocy potrzebującym dzieciom i ich bliskim.
Dodatkowo każda osoba, która przyłączy się do akcji będzie mogła wziąć udział w konkursie i wygrać atrakcyjne gadżety od Endo. Więcej szczegółów na stronie internetowej endo.pl.